Autodealer Bergen op Zoom

Aan de slag gaan in of aan een autohandel is geen gemakkelijke taak. Door mijn uitgebreide ervaring in deze business kan ik de aspecten van deze carrière toelichten door te zeggen dat het niet altijd over auto’s gaat. Dit artikel gaat over jou die wilt uitblinken in de job. Nadat je de job hebt onderzocht en bestudeerd, moet je echt nadenken over dingen die je graag zou doen en over een carrière die je wenst of waarover je hebt nagedacht.

De rol van de autoverkoper:

Een Autoverkoper is de meest noodzakelijke persoon voor de soepele en succesvolle werking van elke verschillende bedrijven. Daarom is de taak van een autoverkoper niet alleen auto’s verkopen, maar alles wat met het verkoopproces te maken heeft. Dit gezegd zijnde, moet een autoverkoper goed functioneren en over goede communicatieve vaardigheden beschikken om bovengemiddeld te presteren.

De werkomgeving van de autoverkoper:

Autodealers en andere automotive verkooppunten zijn waarom van alle plaatsen die auto verkopers zijn verplicht om te werken. Daarom kan hun omgeving niet altijd de meest aangename en spannende om te werken. Soms is de verkoop vloer kan zelfs vereisen dat u laat blijven om uw quota te bereiken of zoals veel auto verkopers hebben aanvaard is het een goed genoeg manier om hun geld te verdienen elke maand. Autoverkopers hebben ook te maken met de hoeveelheid druk die nodig is voor plaatsing op de arbeidsmarkt en beperkte uren, wat ik sterk afraad om zelfs maar voor mezelf te overwegen.

In de wereld van vandaag hoeven verkopers niet meer fysiek naar hun werk te komen. Je zult de baas waarschijnlijk niet eens zien, tenzij je geluk hebt of een klant hebt aan wie je moet verkopen. Je zult de klant waarschijnlijk niet persoonlijk te zien krijgen. Deze baan vereist dat je je behoeften meedeelt aan een supervisor en aanwijzingen opvolgt en op een bepaalde tijd naar huis gaat om je werk te volbrengen en dan teruggaat naar je werk.

Daarom moet de Autoverkoper getraind worden in andere vaardigheden zoals:

Daarom, als ik jou vraag me als een nieuwe of zelfs ervaren autoverkoper wat is de typische autoverkoper taakomschrijving; Ik zou de recorder nodig om de berekening van uw werkelijke tijd per auto, onthoud uw zendingen, papierwerk, Costco lidmaatschap en eventueel budget een keer over voor gas. gecombineerd begrijpen inventaris, financiën en andere belangrijke tools hebben een betere kans op het hebben van een uitstekende tijd.

Wanneer u bent aangekomen bij de autodealer uw Sales Manager zal dan verslag van uw vergadering aan u. Hier zijn enkele suggesties die jullie twee zullen moeten bespreken om alles te codificeren in wat te doen.

Uw Autoverkoper specificaties kunnen soms bevorderbaar worden voordat u het zelfs weet. Als dat zo is, zult u er zeker van moeten zijn dat u kunt herkennen wat u aankunt.

Sales Managers te hebben een soort van een checklist of een taak blad dat goed is bedacht om u te helpen of bij te staan. Dit wordt gedaan zodat u altijd zult kijken naar wat u aan het doen bent, wat u gedaan krijgt en of ze voldoen aan de verwachtingen (verwachtingen).

Hier zijn een paar tips die ik wil dat u in detail bespreekt met uw sales manager

Zet het proces op een spreadsheet en werk na elke bespreking in detail uit wat uw verwachtingen zijn voor die bepaalde maand. Geef je manager ook de kans om de lijst te bekijken en aan te passen met de lijst specifiek voor hun verwachtingen.

Spreek met jezelf een tijd af om consistent te zijnHet goed bijhouden van je tijd zal je manager helpen in te zien dat je niet elke vijf maanden komt opdagen voor een commissie.

Statistisch bijhouden van gesloten deals of totale kansen of omzet gesloten. (zie – u raadt het al, belangrijk)

Analyseer en bereken per auto contactpunt

Observeer de klantenservice vaardigheden

Aanpassen op koude gesprekken

Track elke inkomende check in voor de volgende dag en later een samenvatting een latere datum

Open account beheer

Productinformatie verstrekken en opvolgen van producten is een absolute must.

Verstrekken van juridische informatie met betrekking tot onderhoud, controles en andere informatie

Ga actief op onderzoek uit en ontwikkel contacten

Voer follow up gesprekken en laat niet alleen follow up gesprekken achter

Wees voorbereid op de communicatiemethode die uw klant gebruikt en eindig elke werkdag

Luister naar wat uw klant nodig heeft en denk duidelijk na over wat uw klant zegt

Zorg voor tools die uw klant gebruikt als onderdeel van zijn dagelijkse activiteiten

Leer of de klant of u de uitdaging of activiteit aangaat die tot het succes leidt.

Fouten tijdens een gesprek zijn van uw zwakke punten, net zoals er verschillende andere potentiële positieve punten zijn.

Dus als je denkt over wat te verkopen om in de auto-business en toevallig geïnteresseerd zijn in Automotive Sales, Zijn belangrijk om te begrijpen dat om succesvol te zijn moet je deze kenmerken bezitten:

Een groot vermogen om een zeer slimme en effectieve verkoop presentatie te maken

Het vermogen om goede vragen te stellen

Goede follow-up vaardigheden

Vermogen om te gaan met prospect Het maakt niet uit wat uw klant ‘

Vertaald met www.DeepL.com/Translator (gratis versie)