Auto kopen Ridderkerk

Deze goedkeuring is alleen vereist in de 25% van de geproduceerde voertuigen en elk ander voertuig moet worden doorverwezen door een dealer of onderhoudsmagazijn.

Om er zeker van te zijn dat u de ‘beste’ autoverkoper bent, zijn er bepaalde dingen die u kunt doen om uw verkoopbaarheid als verkoper te verbeteren. Deze dingen zullen je tegelijkertijd vertrouwen en zekerheid geven.

Ik heb verschillende ervaringen gehad met verschillende verkopers en de manieren en vaardigheden die ze gebruikten. In bijna alle gevallen is er één groot ding dat de meeste ervaren verkopers gemeen hebben, wat hun vermogen om enige vorm van winst te maken sterk vermindert – mensen kopen niet van mensen die ze niet kennen!

Een van de grootste nadelen van het verkopen van auto’s voor de kost is dat je gedwongen bent om een relatie met je klant te onderhouden, ondanks het feit dat je hem honderden keren per maand vertegenwoordigt. De nederigheid waarmee de meeste verkopers hun klanten tegemoet treden kan gênant zijn en zorgt er vaak voor dat ze hun vertrouwen verliezen in het product dat ze verkopen.

Veel verkopers zijn erg goed in wat ze doen, echter, en zijn in staat om speciale auto verzekering te kopen voor klanten, die vrijwel elimineert de noodzaak om elke vorm van verkoop te maken op alle. In plaats daarvan maken ze een betaling aan een verzekeringsmaatschappij voor premie-uitkeringen en er zijn een heleboel onder-geschoolde verkopers doen dit soort dingen.

Om een succesvollere carrière in de verkoop te hebben moet je een vaardigheid ontwikkelen om te verkopen aan mensen die je niet kent. In het vrachtvervoer over de weg was verkoop op de weg vrijwel overbodig omdat alle grote vrachtwagens eigendom waren van hetzelfde bedrijf en overal ter wereld konden worden vervoerd, ongeacht waar de persoon in kwestie zich geografisch bevond.

De enige keer dat u een verkoop moet doen, is bij het sluiten van de verkooptransactie, waarbij uw klant die met de verkoop instemt, ermee instemt dat hij zijn goederen en diensten in uw bezit krijgt.

Uw bedrijf moet gebaseerd zijn op integriteit en eerlijkheid. Ook moet u in staat zijn om het waardevoorstel van het product of de dienst die u verkoopt over te brengen aan de mensen die u bedient en in staat zijn om uit te leggen hoe de waarde van het product of de dienst superieur is aan die van de concurrentie of welke andere soortgelijke producten en diensten er bestaan.

Kunt u dit alles nauwkeurig en consequent doen, en tot 100% van de tijd als dat uw doelstelling is?

Ik heb mijn twijfels over de integriteit van veel verkopers, vooral van degenen die zich voordoen als hardwerkende, professionele verkopers. Hoe komt het dat sommige mensen er geen probleem mee lijken te hebben om mensen aan te nemen, ze om 9 uur ‘s morgens te laten arriveren in niet meer dan een spijkerbroek, en dat deze mensen uiteindelijk een baan aangeboden krijgen als hoofd van de verkoopafdeling van een multinational, met een salaris dat de $100.000,00 per jaar benadert?

Wees voorzichtig met mensen die te vaak het woord “proberen” gebruiken. Als voormalig franchisegever had ik proefverkopers nodig om mijn franchisebedrijf van de grond te krijgen. Ik had mensen nodig die ik vertrouwde om me problemen te vertellen, en ik had mensen nodig die ergens anders waren gaan werken nadat ik hen de deur had gewezen, Plaatsen zoals Frank Sinatra in herinnering brengt, veel proberen en geen succes

We hebben het altijd goed gevonden om onze armen om de keel van onze klanten te slaan en hen te vertellen dat we hopen dat ze al het geld kunnen verdienen dat ze nodig hebben en dat ze met pensioen willen, we hopen dat ze nooit meer een hamburger hoeven te kopen, of we hopen dat ze zouden zeggen dat ze jou nooit meer willen hebben, wat er ook in hun leven gebeurt.

De hamburgertentjes van vandaag verkopen gegrilde kip, geen gemalen rundvlees. Ze zijnarity, niet fast food. De uitbaters van vandaag worden opgeleid op de baan, niet door het management. Het lumineuze idee om mensen uit de Solo-cup te laten eten is vandaag de dag niet meer zo aantrekkelijk als het in de makelaarstijd was.

De markt draait niet om de fast food-arbeider, maar om de echte, eerlijk opgeleide arbeider die in staat is winst te maken met een productaanbod dat de moeite waard is. De echte waarde van die persoon ligt in zijn vermogen om grote hoeveelheden kleingeld op te tellen voor de bottom line van het bedrijf of die individuele klant.

Walk-ins nemen meer en meer de functie van de fast food joint over en we hebben meer agenten op de baan nodig om op te vallen en herkend te worden. Uw vermogen om te gaan met stress als het gaat om klantenservice is van onschatbare waarde, evenals eerlijkheid.

Wees trots op het feit dat u doet wat juist is, wanneer niemand anders kijkt en klanten geen fooi van $200 schrijven, maar een fooibedrag dat alleen uw vriendelijke manieren en training kunnen verhelpen.

Train.Recruit.Recruit.