Online theoriecursus

De meest competitieve periode om in te schrijven voor een online theoriecursus is helemaal in het begin wanneer er een paar honderd plaatsen beschikbaar zijn.

Autorijden is een zeer goede sport en het wordt door velen beschouwd als een stok achter de deur – een zeer goede reden om een volledige cursus autorijden te kopen.

Er is een zeker element van angst wanneer je rijdt – omdat de meer ervaren persoon weet dat de andere persoon kan reageren op een niveau dat verder gaat dan wat de meeste mensen ervaren. Er zijn vele gelegenheden wanneer u een rijexamen en uw instructeur vragen u om uit te stappen en uw rijvaardigheid te demonstreren en als je gaat om het te doen zonder enige voorafgaande waarschuwing dan is er weinig kans dat je wegkomt met het.

Er zijn vele plaatsen die je kunt gaan om te leren rijden en elk hebben hun eigen voordelen en nadelen. Misschien vind je dat de ene een nachtmerrie is en de andere een paradijs. Nogmaals, het hangt vooral af van uw eigen persoonlijke voorkeuren.

De eerste stap die moet worden genomen is het benaderen van een goede rij-instructeur. Veel van de beste rij-instructeurs zijn degenen die een goede reputatie hebben opgebouwd in de industrie.

Een goede test prep is ook aan te bevelen, want het is heel goed mogelijk dat de persoon die je rijlessen geeft een formule voor zich heeft, maar dat is alles over het individu. In geen geval moeten we een boek beoordelen op zijn omslag. Soms zegt de kaft alleen al niets over de inhoud van de informatie die erin staat.

De eerste stap is dan ook om de beste test prep uit de kast te trekken. Er zijn twee soorten test prep. De ene is interactief en de andere is klaslokaal. Wij persoonlijk geloven dat een klaslokaal setting is de beste manier om te gaan vanwege hoe ontspannen de persoon is en hoeveel ze zich kunnen concentreren op de lessen.

Voor studenten die een rijschool overwegen, is het altijd belangrijk om er een te vinden die geaccrediteerd is en een goede feedback van vroegere studenten heeft.

De rijlessen die we namen in onze tiener chauffeurs programma werden allemaal opgenomen door de rij-instructeur en de cadetten. Deze bestanden en bestanden werden later geanalyseerd door de tiener bestuurder commissie van de Minnesota State Fair Trade Commission. Onze rij-instructeurs vertelden ons dat als zij enige twijfel hadden over de echtheid van de rijlessen, zij zouden weigeren om meer rijlessen te nemen van dezelfde rij-instructeur. Het is nog enger om je voor te stellen dat deze rijlessen en de analyse van de rijvaardigheid en persoonlijkheid van de leerlingen werden gebruikt om onze toestemming te krijgen om te rijden.

Nadat de goedkeuring was gegeven, namen we de chauffeurs mee door een uitgebreide rijles. Tijdens de les legden we hen alles uit over de besturing en controle van de auto, veilige rijmethoden, technische termen, bewustmaking van de bestuurder en het belang van het volgen van de verkeersregels.

Aan het eind van de test kregen ze een bekeuring en moesten ze een cursus defensief rijden van het Department of Public Safety volgen. Aan het eind van de cursus kregen zij ook een bekeuring en moesten zij 60 uur dienstverlening aan de gemeenschap voltooien. Afgezien van het feit dat zij minimaal 120 uur rijles moesten volgen, moesten zij ook een schriftelijk examen van het Department of Public Safety afleggen, dat gedurende drie jaar na beƫindiging van de rijlessen elk jaar opnieuw moest worden afgelegd.

De laatste stap van het proces was het plannen van een rijtest. In tegenstelling tot de rijinstructeur, die de testdatum vaststelt, is de rijbewijsexaminator degene die bij ons thuis komt om de test af te nemen. Voor mij was dit een verrassing. Ik had de hoop bijna opgegeven totdat ik mijn rijbewijs kwam ophalen bij het plaatselijke DMV centrum na de lange rit en het zweten door achter het stuur van een huurauto te zitten met een instructeur.

De examinator vroeg me wat ik had geleerd van de rijlessen. Ik vertelde hem dat ik met succes een rijprogramma had afgerond dat verbonden was aan de DMV. De examinator vroeg me uit te stappen en door de straten te lopen om een gevoel te krijgen van hoe het voertuig op de wegen wordt bestuurd. Dat heb ik gedaan. En ja, ik vond het leuk! Ik kreeg te zien hoe de auto op de weg wordt gebruikt en ik leerde dat het een zeer veilig voertuig is om in te rijden. Mijn beoordeling was de 2006 Silver Shadow XF. Het had een heleboel pluspunten en ik was er trots op.

Na de test kreeg ik de allerlaagste score van 42 op 100. Ik pinkte een paar traantjes weg – ik wasHappy!

Ik ging naar het kantoor om ze mijn score te vertellen, maar ze lieten me papieren tekenen voor de lage score en verwezen me toen naar een bureau om de papieren uit te typen. Ik was eerder klaar dan zij. Het resultaat was niet al te slecht. Ze lieten me papieren tekenen voor de lage score en gingen toen door naar de volgende deskansen. Ze leken te denken dat de 42 op de een of andere manier verband hield met het cursuswerk dat ik had voltooid en dat het niet mijn schuld was dat ik het cursuswerk niet had gevonden. Ze lieten me papieren tekenen voor alle lage scores.